mastaralgen

Om saker jag gör.

Om en massa saker jag glömt bort att jag gjort. Men här är de!

Publicerad 2012-05-07 22:15:36 i Allmänt,

Jag hade glömt bort en massor med bilder. Eller några.



Blyerts A3. Förlåt för blänket på vänster sida




En ganska ful fjäril. Eller kroppen blev lite... speciell.... A4 blyerts



Jag skulle göra ett porträtt men så tröttnade jag på att rita av. Så det ser mest ut som jag fast med lite mer käke och så. A4 blyerts



Min lillasyster i grönt. A3 akvarell


Denna vet jag inte om jag laggt upp. Aja. A3 akvarell och tush


Illustration till Inera. (skolarbete såklart). Tja, photoshop!


Julklapp till pappa! En bild på pappa...  I svart tush, A4

och så avslutar vi med en till julklapp, nämligen en varg som inte hänger med. Till min lillasyster






Så! Det var inte allt men jag vill inte ha med de andra, inte nu iallafall för jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela