mastaralgen

Om saker jag gör.

Om projektet som var en tredjedels klart

Publicerad 2012-03-19 18:03:33 i Allmänt,

Hej! lite uppdatering är på sin plats, därför gör jag två inlägg efter varandra nu, för de handlar om så olika saker!
Jag börjar lite enkelt med projektet som har gått lite frammåt. Dock har jag nu bara tre veckor på mig att göra den sista bilden, plus massor av annat grejs så stressigt blir det!
Jag gör som på den första bilden och visar lite steg för steg. jag glömde att fota lite i slutet men det får vara.



okej, skissen som ser lite skumm ut på en besvärande orange grund!







Ja... som sagt glömde jag att fota lite. visst finns det fel men jag tycker den är bättre än den första! Jag börjar bli mycket bättre på oljefärg, ser inte lika amatörigt ut längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela