mastaralgen

Om saker jag gör.

Om ändringar och projektets slut

Publicerad 2012-05-07 21:57:38 i projekt,

Okej! Vi tar och börjar med projektet. För det är klart nu!
Det känns bra.
Sen så kan man ju prata om vad jag tycker om det. Jag tycker illa om det.
Det känns mindre bra.
Troligen för att jag är så otroligt trött på det och så är sista bilden... Bara ganska dålig.
Det känns inte alls bra.
Men jag fotade inte processen så nu tar jag bara och visar den sista plus de andra som hör till.
För det känns bra att göra det.


jepp, om ni kollar på glasögonen så ser ni hur slarvig jag varit. Men jag hade dåligt med tid.


Den här gillar jag bäst av flera anledningar!


och så den första!





Nu till ändringarna. Jag bestämmer härmed att detta endast skall vara en konstblogg. Altså ska jag inte längre tjafsa om onödiga saker. Kanske startar en annan blogg senare som får vara till för tjafs. Men då medelar jag om det då.

Nej nu måste jag fortsätta rita vincents skägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela