mastaralgen

Om saker jag gör.

Om en liten flicka

Publicerad 2012-03-02 14:20:35 i Allmänt,




Den här gjorde jag i skolan under en uppgift som hette "speglingar och skuggor".
Speglingarna syns väl och skuggorna struntade jag i. De behövdes inte.
Helt i akvarell på ett papper lite större än ett A3. Jag borde kanske nämna för er som inte har sett sakerna i verkligheten men det är många som är ganska stora. För det är trist att göra små.

Jag valde att lägga upp denna idag för jag är lite såhär i huvudet nu. Lite avslappnat mysig melankoli.
Men ikväll ska jag äta middag med trevliga vänner, det är vår och nu ska jag jobba med mitt projekt!
Kläderna ska dit så det är inte så mycket kvar... håret kommer nog ta lite tid. Och så måste jag verkligen köpa ny färg snart. vitt och gul ockra (stavas?) lite brunt också om jag inte kan hitta min tub som jag redan har. Brunt är lätt att blanda till men det tar sådan tid!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela