mastaralgen

Om saker jag gör.

Om att det gick dåligt med projektet och vad jag gjorde istället

Publicerad 2012-03-03 18:23:10 i projekt,

Igår så skulle jag ju jobba med mitt projekt, måla kläderna och få dem klara. Men det gick inte bra, hade väl inte tålamod bara. Något fel var det. Så behövde torka bort mycket av skuggorna för de såg ut som bajs. Men nu har jag en superbra grund till kläder iallafall!




som ni ser har jag även gjort bakgrunden gul.


Aja, när jag bestämt mig för att sluta så hade jag massor med färg över iallafall så jag gjorde denna ganska snabbt sådär




eftersom jag gjorde allt i ett svep så var det lite svårt här och där men roligt! Har några småsaker jag vill göra på den innan jag kallar den klar. Typ fixa så halsen inte ser lika störd ut och lite småsaker i ansiktet och så!


Jaja, nu ska jag dusha för ska  ut sedan och jag har noga plander över smink och kläder som jag vill förverkliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela