mastaralgen

Om saker jag gör.

Om en gammal parafras och om hur knäpp man kan vara ibland

Publicerad 2012-02-27 13:49:12 i Allmänt,

Jag börjar med parafrasen. Den var till estetiskt verksamhet vilket är den dummaste lektionen för en esterare men troligen väldigt bra för teoretikerna. Men den ska regeringen ta bort! helt.

aja. Jag gjorde den efter denna bild av Santiago Caruso som inte är så känd men jag tycker att han är duktig


Och här är min



som ni förstår så är jag inte alls så nöjd som jag ville, Men den är i olja och jag gjorde den på en vecka (två målartillfällen) så det får vara! Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om jag bara får G eller VG. (OOO FYYYY!!! SÅ KAN DU  INTE TÄNKA! INGENTING UNDER MVG ÄR ACEPTABELT!!!! -skulle vissa av mina lärare säga, lite mindre dramatiskt)


Och nu om att jag kan vara knäpp ibland.
Men i lördags gick jag ut med trevliga människor och hade det allmänt bra hela kvällen. Men sen aldeles i slutet så vet jag inte riktigt vad som hände men jag kännde att jag absolut absolut inte kunde vara kvar där eller någonstans alls. Jag var ioförsig lite för full också. Sen gick jag hem och sov.
En sak med att ha blått hår är att man nästan aldrig blir lämnad ifred om man är ute sent då folk är fulla. Jag brukar tycka det är ganska kul men ibland vill man inte prata med människor som tycker att de är fasansullt fantasifulla då de säger "du har blått hår". oj... grattis.

Visste ni att nästan inga fåglar kan se blått? Bara några få arter kan göra det.

Och VARFÖR är metall olikfärgat? det är ju bara rena atomer. Varför får metallen olika färger bara för att de har lite olika antal prutoner och elektroner?  Att de får olika egenskaper fattar jag. Men färg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela