mastaralgen

Om saker jag gör.

Om allmänt skit och om mina otroliga rubriker, fast nu ljuger jag bara

Publicerad 2011-09-30 21:03:54 i Allmänt,

För jag orkar inte skriva om mina rubriker. Sådeså.
Jag känner för att bli lite mera aktiv, kanske jag tillochmed snart raderar gamla bilder och gör om allt. men jag gillar namnet så sparar själva bloggen. Och så ska jag göra allt fint. Men det tar jag någon gång som jag orkar.

Så kommer vi till allmänt skit. Jag är trött och kall. Och så saknar jag Tesse, Johanna, Signe och Amanda. Den sistnämda sa inte ens till när hon flyttade till Frankrike. När hon kommer hem tänker jag träffa henne. Sådeså.
Annars har jag en sådan där period nu som nästan alla har då och då (vad jag tror iallafall). En sådan där period då man är trött på sig själv. Det är ju faktiskt lite ansträngande att vara med någon hela tiden och ibland kan detta även gälla en själv. Men det går alltid över. Man kan låtsas att det är en sådan där tråkig period innan man har ett Hellman-prov så man måste plugga HELA TIDEN!
Annars så var min lärare jävligt jobbig idag. Hade åkt hem på formgivningen för att "jobba hemma" (ni kan få se mina fula teckningar sen, kanske) och så åkte jag tillbaka bara för foto-lektionen, där vi ungefär lär oss "ni kan sätta inställningarna manuellt men jag brukar använda auto, auto blir nästan alltid bra så använd det!". Iallafall kom jag dit, satte mig med Jossi och Malin och väntade på läraren. Och väntade.... och väntade... och väntade....  I EN TIMME! Sen när han väl stack in sin näsa genom dörren sa han "Hej." och låtsades som ingenting. SÅ KAN MAN INTE GÖRA!
Näää nu har jag skrivit nog.


här är en bild som jag gjorde för ett tag sedan. (förlåt för kvaliten, men det är ändå inget som är värt bra kvalite)
Visste ni att detta egentligen skulle vara en blogg som bara handlade om konst? HA!


nu ska jag rita. bajs bajs

Kommentarer

Postat av: Signe

Publicerad 2011-11-01 09:35:35

VÄNTA LITE HÄR NUUUUU!!!! HAR AMANDA FLYTTAT TILL FRANKRIKE!?!?!? ELLER ÄR DET BARA EN RESA!? :O :O (din blogg är rolig tycker jag hehe)

Postat av: rebecka

Publicerad 2011-11-06 18:58:12

nä inte den amanda! :P en annan amanda! hahahha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela