mastaralgen

Om saker jag gör.

Om inget särskilt. Eller kanske lite musik

Publicerad 2011-10-31 18:26:40 i Allmänt,

Jag vill lägga upp lite länkar till låtar som jag gillar väldigt mycket just nu. Och då jag lovat mig själv att alltid kombinera ett inlägg med en bild så blir det en sådan idag med! uääääääh (av lycka)
Annars mår jag rätt bra av den enkla anledningen att det snart är höstlov och att jag snart skall köpa ett träningskort. Jag ska boxas, simma, springa och yoga mig! skoj skoj!
Eller nu har jag gjort det. För början på detta inlägg skrev jag förut! Aja nu skriver jag klart det! :D

Här kommer min favoritlåt just nu!

och här en annan

oooooo.... en annan :D

och en sista som man inte kan låta bli att älska. speciellt mittenbiten hehehe



Jag vet att allt blir helskummt men det är inte mitt fel att jag inte vet hur man gör sånthär ordentligt!






mitt projekt går ganska bra också :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela