mastaralgen

Om saker jag gör.

Om att jag borde lära mig kontrolera mina rörelser

Publicerad 2011-05-07 13:36:46 i Allmänt,

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!! jag hade skrivit ett jättelångt upplägg och så råkade jag klicka bort det! FAN!.
orkar inte skriva om hela så här får ni en kort redogörning:
Skola=bajs. Men jag ser framemot Prag om två eller tre veckor. Kommer inte ihåg.
Vårkänslor är IOOOOAOOIAOIOIOOIAOOIOWOOO IOIIOJ
Nu ska jag länka lite musikvideor som är fina:

T

Y


Har ingen aning om hur man gör så att det blir förnster här på sidan :( men men. livet är hårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela