mastaralgen

Om saker jag gör.

Om mig och om skoltrötthet och om en hel jävla massa skit jag inte kommit på än

Publicerad 2011-01-25 22:33:57 i Allmänt,

Hej hopp! Jag känner mig lika aktiv på denna blogg som Hitler i sina försök att stödja de mänskliga rättigheterna. INTE ETT DUGG AKTIV ALTSÅ.
En stor börda släpptes från mina axlar. Jag ska inte tävla nästa helg :D  Jag gillar inte att tävla. Ska nog sluta, no way att jag ska betala för något jag inte vill. Men träna är skoj. NOG MED DET!
En av anledningarna att jag har varit oaktiv är att min dator är seg som 17! Nej föresten, som 18!! Då är det jääävligt illa ska jag tala om för er. En annan anledning är att jag har varit dålig på att måla och rita på sista tiden, jovisst har jag gjort en massa saker men de som jag är färdiga med är fuuuuuuuuuuuuuuula *pratar som hyenan i Lejon Kungen*.
Så jag lägger undan dem i 40 år och sen när jag kollar tillbaka kommer jag vara glad över att jag utveklats, förhoppningsvis.
JAJA! Det har varit jul och födelsedagar och London-resa och skoltråk och vinter och sl-problem och.. och... mer. JAG SKA TILL EMMABODA!! HAHA!



NU! får ni en sneekapeek (kan man säga så?) på en målning jag pysslar med på min oexisterande lediga tid.
Ojhej så orginell jag är som tar kort på ögat!!




aja. När jag får tid så ska jag jobba med den. men just nu är det fullbokat i iallafall en vecka fram. Men det gör inget. Det mesta av denna bokning består av ett översovningsmarathon med mina fina vänner som jag lärde känna genom att vi alla går i samma klass. Det är egentligen fett udda att vi kan umgås så mycket som vi gör och alla är kompisar och tycker fortfarande om varandra och det är helmys!
BRRRR! Jag ryser av obehag när jag hör ordet mys. Jävla Ernst.






NU! Så ska jag nog läsa "Vem kan trösta Knyttet". Jag är en Tove Jansson nörd. Jag har gjort minst 6 arbeten relaterat till henne genom skolan. Och hennes böcker lärde mig massa fina ord som jag inponerade med på mina lärare som tex "melankoli". Det låter fint att säga det. Ett annat ord jag gillar är "karaff". Det är trevligt att uttala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela