mastaralgen

Om saker jag gör.

Om saker jag nyligen gjort och håller på med, om en lite mysig rast med intensivfärginställningen på kameran och om föräldrar som åker till Tyskland utan barnen.

Publicerad 2010-10-02 18:22:34 i Allmänt,

Hej Hopp Kallestropp!
Jo.... den här bloggen ska vara koncentrerad på mina bilder som jag gör men även om jag tar dem med kameran så har jag ju fortfarande gjort dem så jag lägger upp lite sådant också!
Blah blah!

Vi börjar med mina målningar som jag håller på med :) Det går dock sjukt långsamt fram med dem då jag håller på med så många samtidigt.

Den här är klar iallafall











Tja det var det... mycket att göra altså :)


Men NU! kommer vi till nästa punkt som handlar om gårdagens långa rast som jag spenderade med en liten promenad :) så ännu mer bilder! (finns det inget lättplätt sätt att ladda upp dem?)












Tja kanske inte så interesanta saker :P

Och NU!! om att vara ensam hemma. Det skulle vara trevligt om man bara inte behövde ta hand om en viss liten pygmésyster! Fast... hon är för kort för att vara pygmé! (fast egentligen är hon inte så kort alls för sin ålder)
  Var iallafall nyss och följde med henne till simmningen och nu fryser jag. Desutom glömde hon nycklar till sitt sparkcyckellås så jag behövde trasla ut den ur låset. Och väl hemma har hon tydligen glömt sin handduk där också, men fan heller att jag åker tillbaka och hämtar den. JAG ska äta choklad! 
 Och tända en brasa <3

Bajs Bajs jag skriver igen när jag känner för det och kommit någonvart med mina målningar eller något.

Kommentarer

Postat av: Jorm

Publicerad 2010-10-10 17:48:17

LÄGG UPP MEEEER!!! :D Du har ju en kamera lixxxx!

btw, jag funderar på att fota lite i höstlöven nu snart och behöver en modell? R U intrested? :D

Postat av: MästarÄlgen

Publicerad 2010-10-13 22:39:06

när jag orkar :P och har gjort lite mer grejser... har varit lat på sista tiden... eller bara kluddat.

Hahah jag är ingen bra modell men visst om du inte hittar något bättre. Jag kräver självklart att en kladdkaka baka då eller något liknande :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mastaralgen

Jag är en människa på arton år som går på Bild och Form på Södra Latins gymnasium. Presentationer är väl bra men vet inte vad jag ska skriva. Antingen skulle det bli så mycket eller så litet!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela